Навіщо потрібні корпоративні поліграфічні матеріали

Студія Paket 24

Наше життя зараз дуже залежить від цифрового середовища: спілкування з близькими за допомогою месенджерів, обмін інформацією з бізнес-партнерами через електронні листи, відеоконференції та онлайн-презентації. Це виснажує людей. Щодня ми контактуємо переважно з пластиком: клавіатура комп’ютерів, мобільні телефони, пульти дистанційного управління та багато іншого. Паперова продукція викликає інакші тактильні відчуття. Тому задіяння сенсорних емоцій у рекламній кампанії підвищує її ефективність.

Візитівки - студія Paket 24

7 причин чому вам потрібні друковані маркетингові матеріали для брендингу

У 2019 році креативність вважалася ключовою тенденцією серед маркетингових трендів, за даними Forbes. Водночас, коли здається, що майбутнє за веб-маркетингом і діджитал, компанії досі активно застосовують поліграфію. Вони вважають, що друкована продукція не тільки лишається актуальною, а й потрібна більше, ніж будь-коли. Адже зробити так, щоби бренд виділявся на тлі інформаційного шуму, – завдання кожної маркетингової стратегії.

Налагодіть спілкування з клієнтами, які віддають перевагу паперовим носіям

Маркетинг завжди був орієнтований на клієнта. В умовах перенасиченості спілкуванням особливо важливо розуміти, як комунікує ваш клієнт. Соцмережі, веб-сторінки, електронна пошта, цифровий контент – усе це нам добре знайомо, саме так ми всі любимо спілкуватися. Правильно?

Познайомтеся з клієнтом – і ви можете виявити, що не всі клієнти хочуть отримувати повідомлення у цифровому форматі. Іноді немає нічого кращого, ніж паперова брошура чи візитівка, щоби представити бренд чи передати маркетингове повідомлення.

Більше можливостей для брендингу

Успішний брендинг – це про вирізнення, оригінальність. Вплив через стабільне й послідовне спілкування бренду є характеристикою успішного бізнесу, від Apple до Starbucks. Простий підхід полягає у тому, щоби зробити ваш логотип та посил бренду доступними для потенційних клієнтів.

Люди почуваються найбільш комфортно з речами, які їм відомі. Знайомство з вашим логотипом та брендом призведе до більшої впевненості та зацікавленості. Для цього не обмежуйте маркетинговий план одним або навіть кількома засобами масової інформації.

Друковані маркетингові матеріали надають різноманітний вибір варіантів. Поліграфічна студія Paket 24 пропонує індивідуальне виготовлення фірмових папок, конвертів, календарів і блокнотів із ексклюзивним дизайном та в зручні для вас терміни. На всіх етапах розробки продукції фахівці студії враховують особливості цільової аудиторії вашої компанії та головну мету.

Блокноти - поліграфія Paket 24

Підвищення впізнаваності

Щоби ваш клієнт знав про ваш бізнес, товари чи послуги, потрібен упізнаваний бренд. Обмеження маркетингового впливу цифровими медіа або лише одним каналом (що ще гірше) не відповідає меті. Поінформованість підвищується за допомогою різноманітності засобів масової інформації та каналів, що використовуються. Обов’язково вкажіть логотип на електронній пошті, але повторіть його на бланку та закріпіть на паперовому носієві. Досягати високої поінформованості краще за допомогою багатьох і різноманітних методів.

Залучення клієнтів

Упізнаваність – гідна мета будь-якого маркетингового плану, але є ще один крок, якого сподіваються досягти всі хороші маркетологи. Невловима мета – залучення клієнтів.

Залучення – це більше, ніж обізнаність. Воно передбачає своєрідну трансформацію. Клієнта, чиї емоції, інтелект та поведінка змінюються в результаті маркетингової комунікації, можна охарактеризувати як зацікавленого.

Приверніть увагу, дайте своєму клієнту щось потримати і зберегти, навіть якщо це візитна картка, – і ви почнете процес залучення. Паперові матеріали приваблюють читача ефективніше, ніж цифрові носії, які є більш ефемерними. Незважаючи на те, що цифровий контент може бути чудовим, він часто губиться на просторах Інтернету, а простий блокнот зручно розміщується на столі та допомагає у вирішенні повсякденних завдань.

Конверти - поліграфія Paket 24

Дозвольте клієнтам відчути свій бренд на дотик

Є щось особливе в тому, щоби тримати надрукований конверт чи календар, який не можна відтворити електронною поштою чи завантажити з Інтернету. Це не марна надія ентузіастів поліграфії, а обґрунтований висновок дослідження ефективності друку та електронної пошти.

Хоча лише 45% одержувачів переглядають електронний лист негайно, проте 79% отримувачів прямої поштової розсилки діють відразу. Електронна пошта з 0,12% відповідей на тлі рівня відгуку 4,4% на пряму поштову розсилку виглядає дуже погано. Ось чому так багато брендів досі використовують календарі, папки, конверти та блокноти.

Тримаючи друкований матеріал у своїх руках, ми можемо зовсім інакше сприймати контент. Здається, тактильні відчуття більш ефективно пов’язані з чимось у нашій природі. Використання друкованої корпоративної продукції дозволяє залучати цю людську характеристику.

Формування довіри

Споживачі більше довіряють друкованому матеріалу, ніж цифровому вмісту. Щось у фізичній природі друкованого матеріалу надає йому більше статусу порівняно з матеріалом на екрані. Можливо, це відображає уявлення споживачів про те, що цифровий вміст легко створюється, підробляється, заражається вірусами та використовується для шахрайства.

Отже, друковані матеріали можуть стати способом завоювання довіри. Використовуйте їх поряд із цифровим, щоби скористатися як електронною швидкістю й охопленням, так і надійністю та цілісністю друку. У результаті ви можете підвищити довіру до свого цифрового маркетингу.

Папки - поліграфія Paket 24

Вихід на важкодоступні сегменти ринку

На деякі нішеві ринки важко вийти лише за допомогою методів цифрового маркетингу, а на дуже локалізовані географічні ринки – взагалі неможливо. Ніщо не замінить паперові фірмові конверти, розіслані за конкретними адресами. Такий метод ідеально підходить для місцевого закладу швидкого харчування чи садівництва. Це дешево, ефективно та просто. Навіщо намагатися розробити списки адрес електронної пошти, цифровий контент або стратегії для соцмереж, коли листівка, доставлена до дверей клієнта з прейскурантом та вашими контактними даними, робить свою справу.

Той самий принцип застосовується до інших важкодоступних сегментів ринку. Відвідувачі виставки можуть бути дуже різними, але ті, хто зупиняється біля вашого стенду, показують себе як потенційно зацікавлених у вашому продукті чи послузі. У будь-якому випадку спробуйте отримати дані їхньої електронної пошти, але принаймні надайте їм свою візитівку, щоби вони змогли вам зателефонувати. А ще краще – подаруйте їм фірмовий блокнот у гарному пакеті з логотипом вашої компанії. Так ваш бренд запам’ятається як відкритий і щедрий, також потенційні клієнти матимуть можливість дізнатися детальнішу інформацію згодом. Замовити паперові пакети та блокноти із оригінальним дизайном ви можете у поліграфічній студії Paket 24. Досвідчені фахівці допоможуть вам вибрати тип паперу і формат блокнотів: зі скобами чи металевими пружинами, у твердій або м’якій палітурці.