Як зробити замовлення в поліграфічній студії Paket 24 та отримати бажаний результат?

Студія Paket 24

Поліграфічна продукція є ефективним інструментом для формування позитивного іміджу і великих компаній, і приватних фірм. Паперові пакети, блокноти, теки, конверти, календарі з логотипом бренду використовуються під час заходів і для виконання повсякденних завдань. Щоби співпраця з друкарнею дала той результат, якого ви очікуєте, і була максимально комфортною, варто до неї підготуватися.

Щоби коректно оформити ваше замовлення, друкарні потрібні відповіді на низку ключових питань. Саме їх ви будете обговорювати під час попередньої бесіди. Краще, якщо в фірмі всі нюанси будуть вирішені заздалегідь, щоб уникнути непорозумінь і отримати замовлення вчасно. Наприклад, коли компанія готується до заходу, необхідно визначитися, які саме друковані матеріали будуть отримувати клієнти і партнери, в яких пакетах, як все це буде оформлено, кількість виробів і багато інших моментів.

Пакети з крейдованого паперу Paket 24

Ключова інформація для оформлення замовлення в друкарні:

Формат виробу. Як правило, клієнти не орієнтуються в цьому питанні, але їм і не обов'язково знати всі наявні формати паперу і чим вони відрізняються один від одного. Досить буде назвати фахівцю друкарні розміри друкованого виробу в міліметрах.

Вид паперу. Сучасні друкарні пропонують друк на різних типах паперу (крейдована, крафт, із тисненням фольгою різного кольору, глянцева або матова і т. д.). Деякі друкарні навіть можуть запропонувати ексклюзивний дизайнерський варіант. Наприклад, в поліграфії «Paket 24» ви можете замовити фірмові пакети з ефаліну або імітліну, які будуть універсальними і міцними завдяки технологічному покриттю. Але слід звернути увагу на те, що кожен тип паперу має свої поліграфічні особливості, тому той самий дизайн на різних матеріалах буде виглядати інакше.

Кількість примірників (тираж). Ви повинні визначити, яка кількість друкованої продукції необхідно компанії, до початку переговорів з друкарнею. Звичайно, досвідчений хороший фахівець допоможе розібратися з цим питанням, орієнтуючись на власну практику, коли ви розповісте про сферу діяльності підприємства і призначення матеріалів. Але ви повинні розуміти, що фахівець може порадити збільшити або зменшити обсяг тиражу.

Пакети з крафтової паперу Пакет 24

Терміни виконання замовлення. Ви повинні чітко сказати крайній термін в ході переговорів із фахівцем фірми-виконавця. Однак потрібно зважати на те, що не завжди у друкарні є можливість виконати замовлення у встановлений час. Наприклад, для виготовлення матеріалів методом офсетного друку потрібно набагато більше часу, ніж на виробництво продукції цифровим принтером. Але офсетний друк колірну палітру передає краще. Також потрібно враховувати, що можуть відбуватися форс-мажори (як із вини друкарні, так і з вини компанії-замовника).

Замовлення кольоропроби та зразки продукції. Здебільшого на моніторі всі кольори здаються більш яскравими і насиченими, ніж на друкованому виробі. Щоби розуміти, як на певному типі паперу буде виглядати логотип вашого підприємства, можна у друкарні зробити замовлення кольоропроби. Також хороша друкарня завжди готова запропонувати дизайнерський проект, щоби заощадити час клієнта. Деякі елементи дизайну можна змінити, наприклад, колірну гаму і шрифт. Якщо запропонований варіант не підходить, ви можете надіслати друкарні власний варіант макета.

Доставка друкованої продукції. У процесі обговорення замовлення необхідно уточнити декілька моментів: ціни на доставку замовлень по місту і за його межі, чи можливий самовивіз, як упаковують готові матеріали і вагу пачок, хто несе відповідальність за пошкодження продукції під час доставки.

Додатково ви можете уточнити у менеджера фірми-виконавця такі нюанси: наскільки нове обладнання у друкарні, кваліфікацію фахівців, варіанти вартості замовлення залежно від тиражу, чи надає фірма бонуси і знижки.

Поліграфія Paket 24

Особливості роботи друкарні та оформлення замовлення

Коли ви робите замовлення в друкарні, потрібно знати, що хороша фірма завжди має планові замовлення, які закріплені договорами. Найкраща типографія не може мати одне-єдине ваше замовлення.

Крім того, на процес підготовки до друку йде більше часу, ніж на сам друк. А, наприклад, готові книги обов'язково повинні «відлежатися», щоб не зіпсувалися обкладинки. Тому не варто розраховувати, що 1000 листівок точно буде готова до вечора п'ятниці, якщо зробити замовлення вранці в той самий день. Краще звернутися в друкарню заздалегідь.

Коли говорять про ціноутворення, рекомендують бути готовими до змін. По-перше, можуть з'явитися нові обставини у вас. Наприклад, ви розраховували на 1000 примірників, а необхідно насправді в два рази більше, і міняти будь-які характеристики матеріалів ви не хочете. Але досвідчені фахівці, як правило, пропонують зменшити щільність паперу. По-друге, коли мова йде про книги, кількість сторінок може збільшитися в процесі верстки. У такому разі вартість тиражу також підніметься.